Miejska Gra Taktyczna
Na trasie gry znalazły się takie miejsca, jak: Spichlerz, Katedra, punkt widokowy w Parku im. Siemiradzkiego czy Muzeum im. Jana Dekerta.
W Spichlerzu staraliśmy się określić pierwotne przeznaczenie tego obiektu oraz rozszyfrowaliśmy list zapisany pismem runicznym. Kolejnym punktem na naszej trasie była Katedra. Tu wchodząc na wieżę wysłuchaliśmy opowieści o starym Gorzowie oraz obejrzeliśmy zgromadzone tu eksponaty. Wrażenie zrobiły na nas dzwony katedralne, widok z okien wieży oraz kilkadziesiąt stromych schodów, które udało się nam pokonać. Kolejnym miejscem na naszej trasie był punkt widokowy w Parku Siemiradzkiego - niestety zmierzchało się już - wejście było strome, a na szczycie czekało nas poszukiwanie czarownicy. Z zadania tego wywiązali się szybko Karol, Daniel i Mariusz. Największe emocje wzbudziło za to zejście ze stromej góry w zupełnych ciemnościach. Udało się nam dotrzeć na kolejny - ostatni już dla nas - punkt przy Muzeum im. Jana Dekerta. Tam pogodziliśmy skłóconych, walczących wojowników - legionistę i wikinga - porządkując ich uzbrojenie. Mimo, że nie udało się nam dotrzeć do wszystkich stanowisk dopisywał nam humor, byliśmy zadowoleni z uzyskanego wyniku.